مهریز – امام جمعه مهریز با بیان اینکه مردم نیاز به اعتماد و امید دارند، گفت: زیرساخت امیدآفرینی برای مردم نیز باید در کشور و به تبع آن استان یزد فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز اظهار داشت: دولتمردان باید اعتماد و امیدواری را به مردم بازگرداند و زیر ساخت‌های آن را در سطح کشور و به تبع آن، استان یزد و شهرستان‌ها فراهم کنند.

وی افزود: فشار اقتصادی، معیشت مردم را شکننده کرده و اقشار دارای درآمد ثابت را دچار مشکلات جدی کرده است.

محی الدینی ادامه داد: در دولت دوازدهم بسیاری از مواد مصرفی مردم به صورت عادلانه تقسیم نمی شد که انتظار می رود این عدالت اکنون محقق شود.

وی بیان کرد: اصلاحات اقتصادی، یک امر اجتناب ناپذیر و ضامن اعتلای کشور است در عین حال باید برنامه ریزی درست و مدونی در امر توزیع امکانات صورت گیرد.

محی الدینی گفت: اعتراض اقشار مختلف از جمله معلمان و کارگران را همه می دانند اما توزیع عادلانه در خصوص دستمزدهای آنها صورت نگرفته است.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: دولتمردان با صداقت و شفاف سازی با مردم سخن بگویند چرا که در غیر این صورت مردم به آنها اعتماد نمی کنند.

محی الدینی عنوان کرد: ثبات نسبی سرمایه، بازار و کالا می تواند کمک خوبی به دولت انقلابی و مردم کند.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور زمانی که در میان مردم حضور دارند و به دردل آنها گوش فرا می دهد روحیه امید و اعتماد را به مردم بازمی گرداند.

محی الدینی با قدرانی از نیروی انتظامی و دادگستری مهریز عنوان کرد: برگزاری جشن ها در شهرستان مهریزکه به عنوان دارالولایه معرفی شده است، باید دارای مجوز رسمی باشد ضمن اینکه متولیان آن هم باید مشخص باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: باید از دست درازی اشرار، مفسدین و بروز فسادهای اقتصادی در کشور جلوگیری شود و مسئولان قضایی و انتظامی مانع دست درازی آنها به سرمایه و بیت المال شوند.