بوشهر - معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیش از دو هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای نظارت بر بازار در سطح استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های متنوعی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به انجام ۴۶ هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی استان بوشهر اضافه کرد: این میزان بازرسی طی هفت ماهه نخست امسال صورت گرفته است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تشکیل دو هزار و ۲۴۷ پرونده تخلف صنفی در استان بیان کرد: پرونده این تخلفات به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی از انجام هزار و ۴۶۴ مورد گشت مشترک با دستگاه‌های مختلف خبر داد و افزود: این گشت‌ها منجر به تشکیل هزار و ۱۴۴ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۴ میلیارد ۵۸۴ میلیون ریال شده است.

جمالی با اشاره به انجام هفت هزار و ۴۸۰ مورد بازرسی به منظور مقابله با قاچاق تصریح کرد: این بازرسی‌ها منجر به تنظیم ۹۸ مورد صورتجلسه کشف کالای قاچاق شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به ارجاع این پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی، ارزش آنها را بیش از ۸۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.