ارومیه - خبرگزاری مهر: همایش معتمدان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج عشایری شمال آذربایجان غربی در مجتمع فرهنگی هنری چالدران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در چالدران، در این همایش معاون سیاسی ، امنیتی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان با توطئه چینی و اختلاف افکنی برای از بین بردن نیاز اساسی مسلمانان که همان وحدت و انسجام اسلامی است تلاش می کنند گفت: مسلمانان باید با حفظ و تحکیم وحدت و یکپارچگی خود در برابر ترفندهای استکبار جهانی ایستادگی کنند.

جمشید محمدزاده، بکارگیری سیاست تهدید و زور علیه نظام اسلامی را سیاستی شکست خورده در برابر اراده ملت ایران دانست و افزود: مردم ایران همگام و همدل با مسئولان نظام عاشقانه برای آبادانی و استقلال کشور تلاش می کنند.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج استان در این همایش با اشاره به اینکه برادران شیعه و سنی در هشت سال دفاع مقدس در کنار هم برای حراست از مرزهای کیان اسلامی جنگیدند و جان شیرین خود را تقدیم انقلاب کردند افزود : امروز همه مردم به ویژه بسیجیان برای حفظ خون شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

در ادامه این همایش فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالدران هم در سخنانی بر حفظ و تقویت اتحاد ملی و انسجام اسلامی برای مقابله با تهدیدهای استکبار جهانی تأکید کردند.

در این همایش پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از عشایر بسیجی نمونه شمال استان قدردانی شد.