بندرعباس - بازرس کل هرمزگان در بازدید از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان وضعیت کالاهای موجود را بررسی و بر لزوم ساماندهی اموال و انبارهای این سازمان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مختاری در راستای انجام ماموریت های نظارتی سازمان بازرسی، ضمن حضور در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از بخش های مختلف آنها بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت کالاهای رسوب شده در این انبارها قرار گرفت.

بازرس کل استان هرمزگان در این بازدید با سرکشی از بخش های مختلف مجموعه انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان، ضمن بررسی مشکلات موجود بر ضرورت پیگیری رفع نواقص و مشکلات انبارها و لزوم ساماندهی اموال و انبارهای این سازمان و همچنین تسریع در تعیین تکلیف کالاهای رسوب شده در انبارهای سازمان اموال تملیکی تاکید کرد.

در ادامه پس از بازدید انجام گرفته جلسه ای با حضور مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و همچنین معاون نظارت و بازرسی، سربازرس و بازرسان این حوزه برگزار و ضمن تبادل نظر و بررسی مشکلات موجود مقرر گردید با توجه به مکفی نبودن بودن امکانات اطفاء حریق در انبارها با قید فوریت کپسول های آتش نشانی تهیه و در فاصله های مناسب در انبارهای آن سازمان نصب گردد.

از آنجایی که اکثر انبارهای آن سازمان به صورت اجاره ای بوده و ماهانه مبالغ هنگفتی اجاره بها به موجر پرداخت می شود لذا بازرس کل استان هرمزگان دستور لازم جهت واگذاری زمین برای رفع نیاز سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را صادر و تأکید نمود با توجه به اهمیت موضوع پیگیری و اقدامات لازم تا حصول نتیجه جهت اختصاص زمین برای ساخت انبار در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است بازرس کل استان هرمزگان پس از بازدید میدانی انجام شده در راستای پیگیری تسریع در رفع مشکلات و کمبودهای موجود طی گفتگوی تلفنی با آقای ابراهیم مولایی جم رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور ضمن بیان مشکلات و راه کارهای برون رفت از وضعیت موجود در استان بر برنامه ریزی لازم جهت تأمین نیرو و همچنین پیگیری تامین اعتبار لازم در کنار اقدامات استان از راه و شهرسازی جهت تخصیص زمین برای ساخت انبارهای استاندارد مورد نیاز تا حصول نتیجه تاکید کرد.