شیراز - مدیرکل کتابخانه‌های استان فارس اعلام کرد که برنامه کتابخوانی خانوادگی به میزبانی شیراز و با مشارکت ۶ استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله منوچهری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: نشست کتاب خوان خانوادگی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب است که با مشارکت خانواده‌های کتاب خوان در شش استان و به میزبانی شهر شیراز به عنوان پایتخت کتاب ایران برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این رویداد را سه شنبه ۲۵ آبان اعلام و خاطرنشان کرد: در این رویداد خانواده‌های کتابخوان از استان‌های اردبیل، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، کردستان و فارس به ارائه و معرفی کتاب‌هایی خواهند پرداخت.

مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس ساعت برگزاری نشست کتاب خوان خانوادگی را ۱۴ بعدازظهر بیان و اضافه کرد: این برنامه به شکل مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان این امکان را دارند که از طریق نرم افزار اسکای‌روم، میهمان این رویداد باشند.

منوچهری اضافه کرد: بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، از ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه سال جاری و عضویت رایگان، طرح بخشودگی جرایم و پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی از مهم‌ترین برنامه‌های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این هفته است که برای ارتباط هرچه بیشتر مردم با کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.