تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲

بوشهر - در مراسمی با حضور استاندار بوشهر، سید محمد احمدپور به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان جم معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر دوشنبه‌شب در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان جم اظهار داشت: یکی از مهمترین رموز موفقیت جمهوری اسلامی ایران و ماندگاری این انقلاب، وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان است.

احمد محمدی زاده با اشاره به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی به وحدت بیشتری نیاز داریم اضافه کرد: تحریم‌ها بر علیه انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آغاز شد و طی دو سال گذشته شدت گرفته است و اکنون درگیر جنگ همه جانبه اقتصادی هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تغییرات گسترده و بسیار بزرگی در سطح کشور ایجاد شده است ادامه داد: در شهرستان جم شاهد استقرار صنایع بزرگ حوزه انرژی هستیم که مزایا و معایب فراوانی در کنار خود داشته است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای کاهش عوارض صنعت برای مردم شهرستان جم خاطرنشان کرد: یکی از عوارض پالایشگاه گاز در جم مصرف منابع زیرزمینی شامل گاز، نفت و منابع آب است.

محمدی‌زاده خواستار برنامه‌ریزی صحیح و عدالت‌محورانه در مناطق صنعتی استان شد و ادامه داد: مردم مناطق صنعتی باید از منابع صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بهره‌مند شوند و سهم مردم در این صنایع مورد توجه قرار گرفته شود.

وی با تاکید بر بهره‌مند شدن مردم استان بوشهر از ظرفیت صنایع گفت: ساخت سد سرچشمه و سد باغان نقش مهمی در تقویت سفره آب زیرزمینی و حل مشکلات آب شرب و کشاورزی دارد.

استاندار بوشهر از تصویب منابع اعتباری در سفر رئیس جمهور برای تسریع در اجرا طرح آبرسانی سیراف به جم خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این مصوبه باید منابع دیگری تأمین شود تا مشکل آب شرب شهرستان جم برطرف شود.

در این مراسم سید محمد احمدپور به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان جم معرفی و از خدمات سید محمد حسینی تقدیر شد.