بوشهر-فرماندار جدید شهرستان دیر گفت: منابع غنی انسانی، ذخایر این شهرستان هستند که امیدواریم از این نیروها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: این مسئولیت را افتخاری بزرگ برای خود می دانم و از حسن اعتماد استاندار محترم تشکر می‌کنم.

فرماندار جدید شهرستان دیر افزود: این شهرستان در واقع یکی از پایگاه‌های اصلی انقلاب در مبارزه با طاغوت بوده و با تقدیم شهیدانی چون احمد حیدری و سمنبر عالی پور و بیش از ۲۰ جانباز در انقلاب و تقدیم ۱۱۸ شهید و هزاران جانباز و آزاده و رزمنده در دفاع مقدس از شهرستان‌های حماسه ساز در دوران انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: شهرستان دیر با ۹۵ کیلومتر مرز دریایی و بهره مندی از موهبت‌های الهی و دریا، مناطق کم نظیر با جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا و صید و صیادی و ماهی و میگوی صادراتی و مرکز تولید گوجه فرنگی خارج از فصل و ده‌ها ویژگی منحصر به فرد، نقشی استراتژیک در اقتصاد استان و کشور دارد.

باربرز گفت: مهم‌تر از همه این ذخایر ارزشمند، نیروی انسانی غنی شهرستان دیر به جرأت می‌تواند در تمام سطوح استان در اکثر شهرها سکاندار مسئولیت‌های سنگین باشد.

وی خاطرنشان کرد: منابع غنی انسانی، ذخایر این شهرستان هستند و ما می‌توانیم نیروهای جوان و نخبگان این شهرستان را در رده‌های مسئولیتی مختلف در سطح استان و کشور ببینیم که امیدواریم از این نیروها استفاده شود.

فرماندار جدید شهرستان دیر عنوان کرد: با وجود همه محدودیت‌ها و تنگناهای موجود ما بسیار مصمم هستیم با تلاش‌های پیگیر و پیوسته و کار جهادی و برخورد علمی و عالمانه با مشکلات، روح امید و سرزندگی را به جامعه تزریق کنیم.

وی تاکید کرد: ما به دنبال سیاسی کاری نیستیم و هیچکس در شهرستان دیر دنبال این موضوع نیست و این را نمی‌خواهد، بنابراین عصاره تمام برنامه‌های ما منبعث از سیاست‌های دولت سیزدهم و کار و تلاش برای مردم است.

فرماندار جدید شهرستان دیر بیان داشت: تلاش می‌کنیم با هم افزایی و وحدت و انسجام منافع شهرستان را سرفصل همه برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی افزود: امروز دست خود را برای هر کسی که دل در گرو توسعه شهرستان دارد دراز می‌کنم و امیدوارم در سایه همدلی و هم افزایی و هم گرایی راه پیشرفت شهرستان را هموار کنیم.