شهرکرد- مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از احتمال وقوع رعد و برق در ارتفاعات استان خبر داد و گفت: بارش رگبار در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تا اواخر وقت چهار شنبه هوای چهارمحال و بختیاری در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار دارد.

وی عنوان کرد: برای غالب نقاط استان به ویژه شهرستان‌های «کوهرنگ» و بخش‌هایی از «اردل»، «فارسان»، «بن» و نواحی مرکزی استان رگبار باران، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط و نواحی سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توصیه می‌شود شهرداری و دستگاه‌های ذی ربط نسبت به استحکام سقف‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر اطمینان حاصل کنند، افزود: مردم از استقرار در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت خود داری کنند.

چراغ‌پور با اشاره به اینکه کوهنوردان از صعود به قله‌های و ارتفاعات خودداری کنند، گفت: برای صبح روز پنجشنبه و جمعه کاهش دمای کمینه و در برخی نقاط مه صبحگاهی و کاهش دید انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته «بلداجی» با دمای دو درجه بالای صفر سردترین و «اردل» با دمای ده درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.