فیروزکوه- معاون عمرانی فرماندار فیرزکوه از آماده باش ستاد مدیریت بحران این شهرستان به منظور جلوگیری از حوادث ناشی از بارش برف و برودت هوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر قاسم زاده شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران از آماده باش ستاد مدیریت بحران فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی با توجه به ورود سامانه بارشی و برودت هوا، همه ارگان‌ها از قبیل شهرداری، بخشداری، دهیاری و دستگاه‌های امدادی در قالب ستاد بحران شهرستان فیروزکوه آماده خدمت و امدادرسانی در صورت وقوع حوادث احتمالی هستند.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه توأم با آمادگی همه ارگان‌ها برای فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز در راستای بارش برف و یا هرگونه حادثه احتمالی اتخاذ شده است.

معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه همزمان با بارش باران و برف محورهای مواصلاتی و جاده‌های کوهستانی لغزنده می‌شوند عنوان داشت: از همه رانندگان می‌خواهیم با بستن زنجیر چرخ از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

قاسم زاده بیان داشت: از رانندگان می‌خواهیم سرعت مطمئنه را رعایت کرده و در صورت عدم ضرورت از تردد در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند و در صورت قرار گرفتن در مسیرهای کوهستانی تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.