کتاب «مواد لازمش به مقدار کافی» با موضوع مبانی داستان نویسی نوشته سیدمحمدحسین حسینی توسط نشر ایجاز منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن ادبی سیمین، کتاب «مواد لازمش به مقدار کافی» نوشته سیدمحمدحسین حسینی به‌تازگی توسط نشر ایجاز منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب با مقدمه سعیده اسداللهی استاد ادبیات فارسی و با نگاهی نوین به آموزش داستان‌نویسی منتشر شده و مطالب آن حاصل تجربه های عملی وآموزشی نویسنده دردوره های متعدد داستانویسی دراین انجمن است.

حسینی نویسنده، منتقد و پژوهشگر ادبیات داستانی، متولد سال ۶۵ در تهران است و تاکنون دوره‌های مختلف داستان‌نویسی را در دانشگاه و موسسات فرهنگی ومحل انجمن برگزار کرده است. وی همچنین از سال ۹۷ با تاسیس انجمن ادبی سیمین دوره‌های متعدد داستان‌نویسی را در سراسر کشور برگزار کرده و نقد و پژوهش‌های متعددی در حوزه فرهنگ از او در مطبوعات وخبرگزاری ها منتشر شده است.

طعم ماندگار ادبیات، ساختار شعله‌ای که داستان را می‌پزد، مواد لازم به میزان کافی، نمک روان‌شناسی و اسطوره‌ها، چاشنی فلسفه و جامعه‌شناسی، زبان، قوام بخش داستان، جایگاه مخاطب در داستان ما، افزودنی‌های غیر مجاز و..... برخی از سرفصل‌های این‌کتاب هستند.

این‌کتاب با ۱۵۰ صفحه، با شمارگان ۳۰۰ نسخه منتشر شده و روز پنجشنبه ۲۷ آبان رونمایی می‌شود.