اهواز- مدرس دانشگاه و یکی از بزرگان عشایر عرب گفت: گروهک‌های تروریستی که به‌صورت موذیانه‌ای تشکیل می شوند، جیره‌خواران دشمنان ایران هستند و هیچ رابطه‌ای با خوزستان ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد سعیدی پور عصر چهارشنبه ضمن بازدید از نمایشگاه جنایات گروهک تروریستی حر که النضال در اهواز تأکید کرد: گروهک‌های تروریستی غیر اسلامی و غیرشرعی که به‌صورت موذیانه‌ای تشکیل می‌شوند، جیره‌خواران دشمنان ایران هستند و هیچ رابطه‌ای با مردم مؤمن خوزستان ندارند و مورد تأیید هیچ‌کدام از مردم منطقه نیستند.

وی با اشاره به اینکه ما با تمام وجود از این گروهک‌ها و سرکردگانشان ابراز برائت می‌کنیم چون این ملت «ولایی و شهیدپرور» هستند و هیچ ارتباط و نسبتی با تروریست‌ها ندارند، افزود: استان خوزستان افرادی همچون شهید هاشمی‌ها را تقدیم انقلاب کرده و تا پای جان با دشمنان این آب‌وخاک مبارزه می‌کند.

وی اضافه کرد: دستگیری حبیب أسیود و دیگر افرادی که در اقدامات تروریستی دست دارند، کار بسیار پسندیده و شایسته‌ای بود و اینها باید به سزای اعمالشان برسند؛ ما از دستگاه قضایی درخواست داریم این افراد را به اشد مجازات برساند.

سعیدی پور گفت: امنیت وقتی برقرار می‌شود که مردم در آرامش و آسایش باشند و درخواست مردم از مسئولان این است که مشکلات و معضلاتی را که در سطح استان وجود دارد در حد توان رفع کنند تا از جذب افراد فریب‌خورده به گروهک‌های تروریستی مثال حر که النضال جلوگیری شود.