البرز - فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه سند اجرا و عملیات به دستگاه های اجرایی این شهرستان ابلاغ شده است، گفت: روزشمار کارها و اقدامات عملیاتی مورد پیگیری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرور بعد از ظهر چهارشنبه در نشست معارفه نماینده صدا و سیمای مرکز البرز در شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه سند اجرا و عملیات به دستگاه های اجرایی این شهرستان ابلاغ شده است، اظهار کرد: بر اساس این سند باید روزشمار کارها و اقدامات عملیاتی مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف این سند انتظار می‌رود رسانه‌ها همکاری ویژه ای را در اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم و انعکاس مشکلات داشته باشند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: ساوجبلاغ دارای ظرفیت های قابل توجهی در حوزه فرهنگ است به طوریکه می توان از ظرفیت روستاهای این شهرستان برای مهد فرهنگ و گردشگری بهره برد.

وی یادآورشد: اگر رسانه ها با مسئولان همراه نباشند خدمات دستگاه های اجرایی مغفول می ماند و باید در کنار رسانه ها برای رشد و تعالی پیش رفت.

مهرور یادآورشد: اجرای برنامه های فرهنگی روستایی از جمله اقدامات پیش بینی شده در حوزه رسانه است و با توجه به در پیش بودن ۱۷ آذر روز هشتگرد برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.

گفتنی است در پایان با حضور مدیر خبر صدا و سیمای مرکز البرز ناصر ترکیان به عنوان نماینده صدا و سیمای مرکز البرز در شهرستان معارفه شد.