گرگان- نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: یکی از ضرورت هایی که امروز بیش از گذشته نیازمند آن هستیم، همبستگی عمومی است و نباید اجازه دهیم بین مردم ما اختلاف بیافتد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله نورمفیدی در دیدار سردار علی فدوی اظهار کرد: یکی از ضرورتهایی که امروز بیش از گذشته نیازمند آن هستیم، همبستگی عمومی است، نباید اجازه دهیم بین مردم ما اختلاف بیافتد، چون بزرگترین اسحله ما بعد از نصرت الهی همین مردم هستند. توجه به این مسئله مهم در بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به صورت مکرر آمده است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان افزود: در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس در میدان جنگ و پشت جبهه، شور و شوق مردم در ذهن ما هنوز باقی مانده است و سپاه نقش مهمی در ایجاد این شور بر عهده داشت، بر این اعتقاد بوده و هستیم که اگر سپاه نبود این انقلاب مشکل پیدا می کرد و امروز شرایط سخت تر از آن روزها است، چرا که خطرهای آن روزها خطرهای واضح و روشن بود، دشمن به کشورحمله کرده بود و این خطر را همه می‏دیدند، حتی آن پیرمرد و پیرزن روستایی این خطر را لمس می‏کردند، اما امروز خطرهایی که ما را تهدید می کند، پیچیده شده است.

وی بیان کرد: اگر دیروز دو چشمی ناظر اعمال و رفتار دشمن بودیم امروز به قول معروف باید شش چشمی مواظب نقشه های شوم دشمنان بر علیه کشورمان باشیم. باید همه بخش های اطلاعاتی و امنیتی کشورمان دائماً جریانات منطقه و دنیا را رصد کنند.

آیت ا… نورمفیدی ضمن تقدیر از اقدامات سپاه در مسائل مختلف استان گلستان تصریح کرد: لازم میدانم از سپاه بخاطر خدماتی که در حادثه سیل داشته اند و همچنین در ساخت تاسیسات زیر بنایی استان همچون سد نرماب و زهکشی اراضی کشاورزی استان که از موضوعات مهم اراضی زراعی استان ما به شمار می رود و در زندگی مردم اثر عملی داشته است، تشکر کنم.