شهردار تهران از تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات املاک ده ونک با کمک شهرداری و شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران پیش از ظهر امروز در بازدید از منطقه ۳ تهران در جمع خبرنگاران گفت: طی کارهای کارشناسی و بازدیدهایی که داشتیم، یک سلسله مصوباتی را در منطقه داشتیم و قرار شد در یک زمان مشخص ۷ الی ۸ اقدام را داشته باشیم.

وی افزود: امروز به شیرخوارگاه آمنه رفتیم و امیدواریم این مسیر به گره گشایی منطقه ۳ کمک کند و شاهد وضعیت بهتر آن باشیم.

شهردار تهران درباره این مصوبات گفت: در این منطقه نقاط برخوردار و دچار مشکل است که ازجمله مشکلات جدی در ده ونک است. قرار است با بازبینی طرح تفصیلی و کمک به مردم و برای رفع مشکل اسناد از طریق قوه قضائیه و سازمان ثبت اقدام کنیم.

زاکانی افزود: ده ونک دچار یک عدم رسیدگی است که بخش وقفی و بخش سندی دارد که قرار شد کارگروهی تشکیل شود و در کنار مردم به رفع مشکل کمک کنیم.

وی بیان کرد: بخش طرح تفضیلی ده ونک که مربوط به شهرداری است، از طریق شورا و کمیسیون ماده ۵ پیگیری می‌شود و امیدواریم حل شود.

شهردار تهران درباره محله زرگنده نیز بیان کرد: قرار شد برای محله زرگنده نیز اقداماتی انجام شود تا شاهد بهبود وضعیت این نقطه باشیم.

زاکانی عنوان کرد: پروژه‌هایی برای پارکینگ کنار پارک ملت نیز در نظر گرفته شد و قرار شد ظرف یک ماه تعیین تکلیف و عملیات عمرانی آن آغاز شود.

همچنین قرار شد تونل‌های تعبیه شده این قسمت نیز ایمنی سازی مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه ۳ بخش‌هایی مسکونی است که تحت کاربری اداری قرار گرفته در همین راستا طرحی به شورا خواهیم آورد تا مشکلات این بخش حل شود.