اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مجموعه‌های ورزشی که مختص افراد معلول هستند نیازمند تعمیر و سازندگی هستند که این امر باید در دستور کار مسئولان ذی امر قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده شامگاه پنجشنبه ضمن دیدار با «هاشمیه متقیان» قهرمان ملی مسابقات پاراالمپیک تأکید کرد: یکی از اولویت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت‌های فرهنگی بانوان است؛ بانوانی مثل شما که ویژگی‌های مثبت و متعددی دارند دیگر به‌تنهایی متعلق به خودشان نیستند و می‌توانند برای جامعه بانوان و دختران ما به‌ویژه در خوزستان بسیار تأثیرگذار باشند.

وی افزود: بی‌شک خداوند متعال در این مسیر نسبت به شما عنایت کرده و موفقیتی را که به دست آوردید که شاید بسیاری از جوانان ما باوجود برخورداری از شرایط مطلوب و مساعد، اما نتوانستند چنین اتفاقی را رغم بزنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن دعوت از متقیان به‌عنوان عضوی از جمعیت بانوان اندیشه‌ورز سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از این بانوی ورزشکار در ارتقای ارزش‌های فرهنگی و اثربخشی آن میان بانوان و دختران جامعه دعوت به حضور و همکاری کرد و گفت: ضرورت دارد که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما در شرایطی باید هم شنونده و انتقال‌دهنده مطالبات مردمی باشیم، تأکید کرد: از مسئولان ما در استان انتظار می‌رود که بیش‌ازپیش پیگیر مسئله ورزش جوانان به‌ویژه ورزش معلولان و جانبازان در استان پهناور خوزستان و شهر اهواز باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مجموعه‌های ورزشی که مختص این افراد هستند نیازمند تعمیر و سازندگی هستند که این امر باید در دستور کار مسئولان ذی امر قرار گیرند تا ورزشکاران دارای معلولیت با انگیزه و امکانات بیشتری در رسیدن به هدف خود اهتمام ورزند.

متقیان در این دیدار نیز حفظ حجاب و پوشش مناسب در مسابقات را به‌عنوان یک ارزش برای بانوی مسلمان ایرانی برشمرد و افزود: بسیاری از افراد و حتی جوانانی که می‌خواهند وارد عرصه ورزش جهانی شوند، این دغدغه را دارند که حفظ حجاب برای آنها محدودیت ایجاد کند در صورتی که اصلاً این‌طور نیست و با پوشش مناسب هم می‌توان در رقابت با حریفان به قله‌های موفقیت رسید.

قهرمان طلای پاراالمپیک خواستار توجه جدی مسئولان به جوانان موفق و افتخار آفرین را به شکل ویژه شد و بیان کرد: از مسئولان ما به‌ویژه مسئولان استانی انتظار می‌رود ضمن اینکه به وعده‌های داده شده جامه عمل بپوشانند و تلاش کنند تا جوانانی که با سختی و همت فراوان برای سربلندی کشور، تلاش کرده‌اند در اوج موفقیت در گمنامی به سر نبرند.

به گزارش مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این دیدار با اهدای هدیه، لوح سپاس و حکم عضویت در جمعیت بانوان اندیشه‌ورز استان از متقیان تقدیر کرد.