دلیجان - امام جمعه موقت دلیجان گفت: خطبه نماز جمعه باید صدای ملت در بیان مشکلات و تذکر برای رفع نیازهای مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصرالله نوروززاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلیجان گفت: هفته بسیج را در پیش رو داریم و بسیج تشکیلات نظامی فقط نیست بلکه یک فرهنگ بزرگ است باید این فرهنگ را قدر بدانیم و پاس بداریم.

وی با اشاره به بیانیه‌ای که اخیراً آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس منتشر کردند مبنی بر اینکه ایران نباید در بحث تشکیلات هسته‌ای و موشکی بیشتر از این پیشرفت کند، افزود: مسلماً این نوع بیانیه‌ها نتیجه معکوس دارد و این بیانیه را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌کنیم ملت ایران در صحنه خواهد بود.

امام جمعه موقت دلیجان تصریح کرد: خطبه نماز جمعه باید صدای ملت در بیان مشکلات باشد متأسفانه برخی از مسئولان از فرهنگ ساده‌زیستی فاصله گرفتند و این یک معضل است که شکاف طبقاتی بین مردم و مسئولین را باعث شده است. فرهنگ اشرافی آفتی بزرگ برای نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوروززاده گفت: تلاش‌های دولت قابل تقدیراست اما روند انتصابات کند است. امیدواریم تلاش دولت در این عرصه شتاب بیشتری داشته باشد.

وی افزود: تفاوت قیمت در مغازه‌های مختلف قابل هضم و پذیرش نیست، بعضی از نانوایی‌ها کیفیت را رعایت نمی‌کنند انتظار داریم به این امور بیش از پیش رسیدگی شود.