زنجان-مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان از اصلاح و تعدیل پروانه‌های بهره برداری به تعداد ۳۷۸ فقره با حجم صرفه جویی ۵.۴۳ میلیون متر مکعب در استان زنجان طی سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل افشاری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، از پر و مسلوب نمودن تعداد ۵۸ چاه غیر مجاز با حجم صرفه جویی ۱.۲۱ میلیون متر مکعب در استان زنجان خبر داد و گفت: ۲۰ گروه گشت و بازرسی در این خصوص فعال هستند.

وی با اشاره اصلاح و تعدیل پروانه‌های بهره برداری به تعداد ۳۷۸ فقره با حجم صرفه جویی ۵.۴۳ میلیون متر مکعب در سالجاری در استان زنجان، اظهار کرد: همچنین طی سالجاری ۸ دستگاه حفاری و تجهیزات حفاری توقیف شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان به انسداد چاه‌های غیر مجاز در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع طرح انسداد چاه‌های غیرمجاز تا سال ۹۸ حدود سه هزار و ۷۹۷ چاه غیر مجاز در استان زنجان مسدود شده و طی سال گذشته حدود ۱۵۵ چاه غیر مجاز در استان زنجان مسدود شده بود.

افشاری ابراز داشت: از اضافه برداشت ۴۱۸ چاه مجاز در استان از ابتدا تا پایان سال ۹۸ جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه طی سالجاری انسدادچاه‌های غیر مجاز در استان با جدیت دنبال می‌شود، گفت: در کل تعداد چهار هزار و ۱۰ چاه غیر مجاز تاکنون در استان پر شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان تصریح کرد: در سالجاری انسداد چاه‌های غیر مجاز با مدیریت و برنامه ریزی انجام می‌شود تا جلوی هدر رفت آب گرفته شود.