ری- فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ری از اجرای ۳۵۰ برنامه در ۸۵ عنوان به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ روح الله قنبری عصر شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: بسیج‬ شهرری طی ایام کرونا در کنار مردم، مسئولین و کادر درمانی قرار گرفت و خدمات شایسته ای را ارائه داد که از جمله این خدمات می‌توانیم به تولید مواد ضد عفونی و ماسک، بحث غربالگری و اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کنیم.

قنبری با اشاره به اینکه مدت‌ها است که با اغنا نیاز به ماسک در کشور کار تولید ماسک را به کارخانه‌ها سپرده ایم گفت: تا امروز ۹ میلیون قطعه ماسک توسط بسیجیان شهرری در کارگاه‌های مختلف تولید و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۲۲۵ هزار بسته معیشتی با ظرفیت بسیج ری تهیه و توزیع شد و در اختیار افراد کم برخوردار آسیب دیدگان کرونا قرار گرفته است افزود: رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه متعدد توسط بسیج ری برگزار شد و این برنامه‌ها هنوز هم دنبال می‌شود و کمک‌های نقدی و بسته‌های دانش آموزان و تهیه و تحویل تبلت‌های دانش آموزی و برگزاری اردوهای مختلف در این ایام و اعزام تیم‌های پزشکی و تهیه جهیزیه برای کم برخوردارها نیز از دیگر فعالیت‌های بسیجیان ری بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ری در خصوص همکاری بسیج برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون نیز عنوان داشت: سه مجموعه مرکز واکسیناسیون در شهرری در سالن ورزشی شهید مدرس، فرهنگسرای ولا و میدان معلم که یک ماه از فعالیت آن می‌گذرد در حال انجام خدمات است که با همکاری شبکه بهداشت این مراکز برپا شده اند.

قنبری اظهار داشت: در حوزه رزم و گردان‌های بسیج نیز ما در شهرری یکی از نواحی آماده هستیم و شرایط خوبی داریم و در تعامل با نهادهای امنیتی هستیم و در اجرای برنامه‌های ایام الله از ابتدای سال فعالیت‌های خوبی داشتیم که به اجرای برنامه‌ها به مناسبت‌های، سوم خرداد و ایام ولادت امام زمان، روز قدس و برگزاری مراسم ارتحا ل امام و مراسم ۱۵ خرداد و انتخابات در حوزه بصیرتی و امنیتی، دهه کرامت و یادواره‌های موضوعی و هفته دفاع مقدس و ۱۳ آبان و برنامه‌های هفته بسیج فعالیت داشته ایم.

وی گفت: امسال همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ۳۵۰ برنامه در ۸۵ عنوان توسط بسیج ری اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ری اظهار داشت: طی ۸ ماهه ابتدایی سال جاری ۳۱۸ گروه جهادی در ری فعال بوده اند و خدماتی نظیر تعمیر و بازسازی منازل افراد کم برخوردار، اشتغال زایی و تهیه ۲۲۵ هزار بسته معیشتی در ایام کرونا را انجام داده اند.

وی در خصوص برنامه‌های قابل اجرا در هفته بسیج نیز گفت: در این هفته اکران فیلم با موضوع بسیج و تجلیل از همسران و خانواده‌های فرماندهان پایگاه‌های بسیج را خواهیم داشت.