نورآباد- به دنبال انتشار گزارش وضعیت کودک نورآبادی در خبرگزاری مهر خیران برای تأمین دارو و هزینه سفر «علیرضا»و خانواده‌اش به مشهد مقدس اعلام آمادگی کردند تا چراغ آرزوهای این کودک خاموش نشود.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: علیرضا کودک نورآبادی از بیماری نادر «دیستروفی دوشن» سالهاست که رنج می‌برد، هزینه‌های بالای دارو و درمان خانواده را درمانده کرده و حالا با کمک خیران قرار است یکی آرزوهای «علیرضا» رنگ واقعیت به خود بگیرد و هزینه‌های درمان او نیز از سوی خیران پرداخت شود.

پس از انتشار گزارش و فیلم «آرزوهای «علیرضا» در بن بست بیماری!» در خبرگزاری مهر در خصوص بیماری «علیرضا»، خوشبختانه انتشار این گزارش موجب شد این کودک معصوم مورد حمایت یکی از بزرگترین مؤسسات خیریه کشور قرار بگیرد تا تمامی هزینه‌های دارو و درمان او تأمین شود.

این کودک نورآبادی دچار بیماری دردناک «دیسروفی دوشن» است، پس از مصاحبه «علیرضا» و پدرش با خبرنگار خبرگزاری مهر و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، علاوه بر اینکه مردم ضمن همدردی با این کودک نورآبادی، نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی برای تأمین بخشی از داروهای او اقدامی ارزشمند انجام دادند، توسط یکی از افراد نیک کردار و خیر اندیش آرزوی دیرینه «علیرضا» و خانواده اش محقق شد و هزینه کامل سفر به حرم امام رضا (ع) آنها از سوی این خیر متقبل شد.

«علیرضا» در کتاب هدیه‌های آسمانی خود نوشته بود که یکی از آرزوهایش سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده است تا برای خود و کودکان سرزمینش که دچار بیماری هستند دعا کند.

همچنین «مجتبی نظری» مدد کار مؤسسه خیریه «مهر آفرین» که با مدیریت «فاطمه دانشور» اداره می‌شود، پس از دیدن این گزارش و بازدید از محل زندگی «علیرضا» و تأیید گزارش، این کودک بیمار نورآبادی را تحت حمایت این مؤسسه خیریه قرار داد تا بعد از این تمامی هزینه‌های دارو، درمان و … او تقبل شود.

بنا بر این گزارش، همچنین تمامی مبالغی را که مردم عزیز برای یاری رساندن به این کودک نورآبادی به حساب مجمع خیرین سلامت واریز کرده‌اند توسط هیئت مدیره این مجمع به حساب «علیرضا» واریز خواهد شد.