دزفول- مدیر آبفای منطقه دزفول گفت: ۴۰ مورد گرفتگی فاضلاب خانگی ناشی از بارندگی شدید در دزفول توسط اکیپ فاضلاب آبفا برطرف شد.

مصطفی اسماعیل سالم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از باران شدید بامداد امروز یکشنبه، ۷۶ مورد تماس با سامانه گویای آبفای منطقه دزفول مبنی بر انسداد جزئی فاضلاب خانگی برقرار شد.

وی افزود: بر این اساس تا ساعت ۱۲ ظهر امروز، ۴۰ مورد گرفتگی توسط اکیپ‌های عملیاتی واحد فاضلاب آبفای منطقه دزفول رفع انسداد شد.

مدیر آبفای منطقه دزفول تصریح کرد: با توجه به شدت باران و گرفتگی معابر شهری که مربوط به فاضلاب‌های سطحی بود، آبفای منطقه دزفول در راستای خدمت به شهروندان در ۶ مورد عملیات در کنار سایر ارگان‌های متولی حضور یافته و در این خصوص همکاری صورت گرفت تا این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

۲۰ مورد رفع آب‌گرفتگی منازل و نجات خودروها

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز اظهار کرد: تاکنون ۲۰ مورد آب‌گرفتگی منازل و امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در پی بارندگی امروز انجام شده است.

محمد مهرآفرین افزود: در پی بارندگی‌های شدید بامداد امروز تماس‌های زیادی با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر آب‌گرفتگی منازل مسکونی و گرفتار شدن خودروها در مسیرها و خیابان‌های شهر برقرار و در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط آتش نشانان پنج ایستگاه عملیاتی رفع خطر شد.

وی گفت: امدادرسانی به شهروندان از ساعت ۶:۲۰ دقیقه بامداد امروز آغاز و همچنان ادامه دارد.

به گزارش مهر، طبق اعلام هواشناسی صفی آباد دزفول تا صبح امروز ۴۰ میلیمتر بارندگی در سطح شهر دزفول ثبت شده است.