اهواز- رئیس سازمان مدارس صدرای کشور گفت: بزرگ‌ترین دغدغه سازمان تبلیغات اسلامی در تأسیس مدارس صدرا مربوط به حوزه تربیتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد تقدیری ضمن سفر سه روزه خود به استان خوزستان و در نشست با «محمدمهدی نبی زاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و ضمن گرامیداشت هفته بسیج، عنوان کرد: با همت و تلاشی که توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص تأسیس و توسعه مدارس صدرا کارهایی انجام شده و ارتباط بسیار خوبی در ستاد مدارس صدرای استان و سازمان تبلیغات اسلامی برقرار شد.

وی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین دغدغه سازمان تبلیغات اسلامی در تأسیس مدارس صدرا مربوط به حوزه تربیتی است، گفت: با توجه به کثرت مدارس صدرا در استان خوزستان به نظارت، پیگیری و حضور بیشتری در این میدان نیاز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این نشست نیز ارتباط با حلقه‌های تربیتی مساجد و جذب نیرو و تربیت کادر در مدارس را به‌عنوان یک ضرورت مطرح کرد و افزود: با توجه به اینکه هدف از تأسیس مدارس صدرا تربیت نیروی انقلابی و کادرسازی برای نظام اسلامی است در همین راستا ما دو برنامه در خصوص راه‌اندازی مدارس صدرا در استان به شکل جدی در پیش گرفته شد.

وی بیان کرد: تکمیل توسعه و طرح نامه ویژه آموزشی یا طرح نامه مایز که تفاوت مدارس صدرا با سایر مدارس را در بخش کیفی مشخص می‌کند از مهم‌ترین برنامه‌های ما در تأسیس و راه‌اندازی مدارس در سطح استان است.

حجت الاسلام نبی زاده خواستار درک و توجه ویژه‌ای برای بخش مدارس صدرای استان خوزستان شد و اظهار کرد: در این استان حدود ۳۰ شهرستان وجود دارد که در سطح استان حداقل نیازمند ۶۰ مجموعه فرهنگی آموزشی هستیم.