خبرنگار مهر در غزه گزارش داد که همه گروههای مقاومت فلسطین تصمیم دولت انگلیس در معرفی حماس به عنوان یک سازمان تروریستی را محکوم کردند.

باسل ابوحسان خبرنگار مهر در غزه گزارش داد که همه گروههای مقاومت فلسطین تصمیم دولت انگلیس در معرفی حماس به عنوان یک سازمان تروریستی را محکوم کردند.

خبرنگار مهر در جریان پوشش حوادث اخیر در فلسطین اعلام کرد که وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین و همه گروههای فلسطینی در غزه، تصمیم انگلیس در معرفی جنبش حماس به عنوان یک سازمان تروریستی را محکوم کردند و این تصمیم را تعدی غیرقابل توجیه به ملت فلسطین دانستند.

بر اساس گزارش خبرنگار مهر در غزه، گروههای فلسطینی در بیانیه خود به دنبال نشستی که در غزه برگزار کردند، از موضع یکپارچه همه گروه‌ها و مؤسسات فلسطینی در مخالفت و محکومیت تصمیم لندن خبر دادند.

کمیته پیگیری گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین نسبت به پیامدهای تصمیم انگلیس در معرفی جنبش حماس به عنوان سازمانی تروریستی هشدار داد.

کمیته یاد شده تاکید کرد مردم فلسطین با همه گروه‌ها، نهادها و طیف‌هایش در مخالفت و محکوم کردن این تصمیم دولت انگلیس در قبال حماس متحد و یکپارچه است و ما این تصمیم را مقدمه و چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی برای تداوم حملات و جنایت‌هایش در حق مردم فلسطین می‌دانیم و دولت انگلیس نیز در قبال این حملات مسئول است.

این کمیته در پایان اظهار داشت: حماس جزئی اصیل از بافت فلسطین و گروهی مهم در روند آزادسازی مردم فلسطین است و ملت ما اجازه نخواهد داد تا هیچ گروهی به نهادها و گروه‌های ملی‌اش لطمه وارد کنند و با وحدت و انسجام در زمینه‌های مختلف این تصمیم و تبعات آن را ناکام خواهد گذاشت.

جزئیات بیشتر را در فایل ویدئویی زیر مشاهده کنید.