ورامین- سرپرست فرمانداری ورامین با اشاره به اینکه حرکت در مسیر شهدا بهترین راه خدمت رسانی به جامعه است گفت: عزم مسئولان برای خدمت به مردم با تجدید میثاق شهدا استوارتر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی صبح دوشنبه و در نخستین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای سید فتح الله و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرکت در مسیر شهدا و مغایر نبودن حرف‌های ما با راه شهدا بهترین راه در خدمت رسانی به جامعه است و عزم مسئولان برای خدمت به مردم با تجدید میثاق شهدا استوارتر می‌شود.

درویشی افزود: برای خدمت رسانی به جامعه از شهدا مدد می‌طلبیم و از معاونین و همکاران خود نیز درخواست دارم هر جا گره‌ای در کار به وجود آمد به شهیدان متوسل شوند.

وی در ادامه عنوان داشت: کار بسیار زیادی برای انجام وجود دارد و توقعات نیز زیاد است و برای انجام دادن آن باید کار و تلاش شبانه روزی انجام داد و در تمامی امور به خداوند توکل داشت

سرپرست فرمانداری ورامین گفت: فراموش نکنیم هرچه داریم به برکت خون شهداست و هر چه را که می‌خواهیم به دست آوریم باید از شهدا طلب کنیم.

بر اساس این گزارش مجید درویشی عصر روز گذشته ۳۰ آبان ماه با حضور استاندار تهران در ورامین برای سمت سرپرست فرمانداری ورامین معارفه شد.