همدان- مدیر عامل مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی همدان گفت: از معاون عمرانی استاندار برای بار دوم برای تبیین ابهامات پروژه «اسکای مال» دعوت کردیم که در میزگردی با همین موضوع شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهره پوروهابی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما به دنبال ایجاد فضایی منصفانه در راستای تبیین نقاط ضعف و قوت پروژه پیچ زندان از سوی مخالفان، موافقان و موثران هستیم تا جامعه با ابعاد موضوع آشنا شود، ادامه داد: درخصوص پروژه اسکای مال ابهامات جدی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از معاون عمرانی استاندار دعوت می‌کنیم برای تبیین ابهامات پروژه اسکای مال در میزگردی با همین موضوع شرکت کند، افزود: سال گذشته نیز با توجه به اهمیت پروژه پیچ زندان از معاون استاندار برای شرکت در نشست خبری دعوت کردیم.

مدیر عامل مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان ضمن اعلام اینکه آقای فرزانه با برگزاری این نشست موافقت نکرد، ادامه داد: از ابتدای طرح مسئله این موضوع موافقان و مخالفان زیادی در این خصوص اظهار نظر کرده اند.

وی ادامه داد: پاسخگویی به ابهامات از جهت اهمیت پروژه بر زندگی شهروندان در یک شهر اصل باید باشد.

مدیر عامل مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه باید از سرمایه گذار حمایت کرد، گفت: سرمایه‌گذارانی که در چارچوب قانون اقدام می‌کند قطعاً مورد حمایت رسانه‌ها هستند.

پوروهابی ایجاد اشتغال پایدار را لازم دانست و ادامه داد: پروژه‌های عمرانی باید پیوست‌های فرهنگی، ترافیکی و زیست‌محیطی داشته باشند.

وی با بیان اینکه با گذشت بعد از یک سال از آغاز فعالیت ساخت اسکای مال مسائل و ابهامات جدی وجود دارد، افزود: طی نامه‌ای از معاون عمرانی استاندار برای بار دوم در جهت تبیین ابهامات این پروژه دعوت کردیم که در میزگردی با همین موضوع شرکت کند.