ارومیه – رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بر تقویت روحیه و تفکر بسیجی و جهادی در بین کارمندان و نیز جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر کرامتی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره)، اگر تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد، بسیج در کنار مردم به ویژه در مسیر خدمت رسانی به کشاورزان، روستاییان و عشایر قهرمان است که در خط مقدم امنیت غذایی کشور در حال مجاهدت هستند.

وی تصریح کرد: بسیج جامعه کشاورزی استان، همواره منشأ خدمات ماندگار در حوزه کشاورزی استان بوده و خواهند بود و در تمامی عرصه‌ها و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت تقویت روحیه بسیجی در بین کارکنان، ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مراجعین و مبارزه با فساد اداری باید در اولویت کارهای اجرایی در سازمان قرار گیرد.

کرامتی با بیان اینکه جهاد کشاورزی مولود انقلاب است، اضافه کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید راهبرد اساسی امنیت غذایی پایدار با تأکید بر ظرفیت‌های داخلی و صیانت از منابع پایه تولید و تأمین معیشت و اشتغال پایدار برای جوامع روستایی و عشایری و کشاورزان پیگیری شود.

بسیج نیروی راهبردی نظام اسلامی برای تحقق تمدن اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: بسیج نیروی راهبردی نظام اسلامی برای تحقق تمدن اسلامی و اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است و این نهاد منطبق بر گفتمان انقلاب اسلامی و زیر لوای تفکر اسلام نبوی (ص) شکل گرفته است.

حجت الاسلام رضا میرزایی با بیان اینکه بسیجیان در گام دوم انقلاب به عنوان نیرویی محوری فعال، مردمی و آماده ایفای نقش می‌کنند، اظهار کرد: بسیج به معنای ظهور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

وی ادامه داد: ریشه تاریخی بسیج به صدر اسلام بر می‌گردد، زمانی که پیامبر اعظم (ص) آحاد مردم را برای تبلیغ و ترویج دین و آمادگی در برابر تجاوز قدرت‌های مادی فراخواند و از آنها امتی منسجم و مقتدر ساخت.

مسئول جامعه مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت: تفکر بسیج موجب تقویت روحیه جهادی در جامعه می‌شود و بسیج مهندسین ترویج روحیه جهادی را دنبال می‌کند.

مهدی کاظمی با تاکید بر ترویج تفکر بسیجی در ادارات و جامعه اظهار کرد: ترویج تفکر بسیجی موجب تقویت روحیه جهادی، برابری، برداری و عدالت خواهی در ادارات و جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار مأموریت‌های متعدد فرهنگی، تربیتی، علمی و آموزشی، یکی ازماموریت های مهم و اساسی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی که منطبق با سیاست‌های سال جاری سازمان بسیج مستضعفین است، اجرای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز و منابع طبیعی است.