کاشان - رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: از ابتدای سال یک هزار و ۱۱۸ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی کاشان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله ابوذری ظهر دوشنبه در دیدار با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات در مورد گرانفروشی از ابتدای سال تاکنون در کاشان مربوط به خدمات و نه کالا بوده است، اظهار داشت: مشاوران املاک و تعمیرکاران دو صنفی بوده است که ببشترین تخلفات را بر اساس گزارش‌های شهروندان کاشانی داشته اند.

وی با بیان اینکه گرانفروشی نسبت به دیگر تخلفات تعزیراتی در کاشان بیشتر دیده شده است، ابراز داشت: تعزیرات حکومتی می‌تواند در مورد تخلفات اقتصادی و مباحث مربوط به قاچاق کالا و ارز ورود پیدا کند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۱۸۸ پرونده در کاشان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است، تصریح کرد: از این مجموع با تلاش‌های انجام شده یک هزار و ۱۵۳ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای ۳۵ پرونده همچنان رسیدگی به آنها در جریان است، گفت: تاکنون برای پرونده‌های بررسی شده توسط تعزیرات حکومتی کاشان ۱۶۵ میلیارد ریال جریمه برای متخلفین صادر شده است.

ابوذری از بازرسی‌های مداوم و پیوسته توسط تیم‌های گشتی این اداره در سطح شهرستان کاشان خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۵۶۸ بازرسی توسط این تیم‌های گشتی انجام شده و ۸۹ پرونده نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از اصناف از درج برچسب قیمت بر روی کالاهای عرضه شده اجتناب می‌کنند، گفت: این یک تخلف صنفی است و در صورت مشاهده و تذکر در صورتی که مراتب اصلاح نشود، اقدامات قانونی انجام می‌شود.