سنندج- رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به نیروهای بومی باید در اولویت‌های برنامه‌های استاندار باشد چرا که نادیده گرفتن این مهم اجحاف در حق ظرفیت‌های استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، شیوا قاسمی‌پور روز دوشنبه در مراسم معارفه استاندار جدید کردستان در سنندج، اظهار داشت: همبستگی و همدلی محور توسعه و پیشرفت استان است و انتظار داریم استاندار جدید توجه به نیروهای بومی را در اولویت خود قرار دهد.

وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که نخبگان جوان کمترین سهم را در روند توسعه استان دارند لذا نادیده گرفتن نیروهای مستعد بومی اجحاف در حق ظرفیت‌های کردستان است.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار جدید کردستان گفت: روحیه جوانی خود را قدر بدانید و از شجاعت و جسارت بهره ببرید و با تمام قدرت برای مردم شریف کردستان تلاش کنید.

قاسمی پور تصریح کرد: مجمع نمایندگان کردستان همراه استاندار جدید برای رفع مشکلات مردم کردستان هستند و انتظار داریم که آقای زارعی کوشا اتمام پروژه‌های عمرانی و پیگیری دغدغه‌های مردم را با روحیه جوانی خود دنبال کند.

وی از اتحاد و همدلی نمایندگان مجلس برای کمک و همراهی با استاندار جدید خبر داد و گفت: ایجاد هرگونه حاشیه در این مسیر به زیان مردم و توسعه کردستان است.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید راهکارهای توسعه کردستان را شناخت و آن را اولویت‌بندی کرد و شاخصه‌هایی برای ارتقا کردستان تعریف شود لذا از استاندار جدید انتظار می‌رود در این خصوص تلاش و همتی مضاعف داشته باشد.