خرم‌آباد- مسئول جمعیت امام رضایی‌ها (ع) گفت: فعالیت در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مسئولیت نیست، بلکه یک «ماموریت» است که تمام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حاج حسین یکتا روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه به برکت نفس حضرت آقا رهبر معظم انقلاب و تدبیر ایشان، جبهه فرهنگی انقلاب شکل گرفت و به حمایت و عنایت آقا رفقا در سطح کشور با عناوین مختلف دور هم جمع شدند؛ اظهار داشت: یک جا خاتم الاوصیا، یک جا ستاد جبهه فرهنگی انقلاب، مجامع و کارگروه‌ها، سازمان اوج و سراج و … شکل گرفت.

وی با بیان اینکه آنچه هم که رصد می‌کنیم تا کنون پیداست راه را اشتباه نرفته‌ایم و در طریق ولایت حرکت کرده‌ایم، تصریح کرد: کم و زیاد و ضعف و قوتش طبیعی است؛ این مسیر را که تجربه نکرده بودیم.

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها (ع) با تاکید بر اینکه شاید با عناوین مختلف امروز سازماندهی فرهنگی دارد شکل می‌گیرد، نیروهای خاتم الاوصیا و تبلیغات اسلامی و… هستند که حسب نیاز و ضرورت و تخصص و نگرش‌ها و بینش‌ها آرایش‌های مختلف می‌گیرند؛ افزود: اما تفکر همه بسیجی و جهادی است.

یکتا با اشاره به اینکه تا اینجا خدا را شاکریم و هر دفعه هم که خدمت حضرت آقا رسیدیم عنایت داشتند و به ریزه کاری‌های این جبهه فرهنگی خط دادند؛ گفت: ‬دولت هم که آمد آقا فرمود آزادی و لجستیک آن جوان خودجوش مؤمن انقلابی‌ها و آتش به اختیارها تأمین شود.

وی خطاب به فعالان فرهنگی لرستان با بیان اینکه کنار هم در این سنگر با کم و زیاد جنگیده‌ایم، خدا را شکر تا اینجا لبخند به لب ولی است؛ تصریح کرد: با کار فرهنگی شروع کردیم و اجتماعی داریم ادامه می‌دهیم؛ کار مهمی اتفاق می‌افتد و ‬قرارگاه جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان هم مهم است، مهم است که همه بیاییم کنار بچه‌ها در این جلسه یک بار دیگر لبیک بگوییم.

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها (ع) یادآور شد: آنچه که در این جبهه فرهنگی خود را خیلی نشان می‌دهد، بچه‌ها هستند که ایستاده‌اند و کار می‌کنند.

یکتا با اشاره به اینکه فعالیت در قرارگاه خاتم الاوصیا مسئولیت نیست، همانطور که سپاه مسئولیت نیست؛ کارهای نهادی مسئولیت نیست بلکه مأموریت است؛ گفت: این کارها مأموریت است و اگر کسی از مسئولیتی کنار می‌رود مأموریت تمام نمی‌شود بلکه تا شهادت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت در جبهه فرهنگی انقلاب مأموریت است؛ امروز لرستان و خرم آباد هستید، دیروز در سیل خدمت کردید و لازم باشد به نقاط دیگر می روید.

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها (ع) با بیان اینکه هرکسی برای خدا قیام کرد خدا کمک می‌کند، تصریح کرد: ما در یک نبرد نابرابر هستیم؛ در این نبرد با آدم برکتی ها مشکل حل می‌شود، با «کَم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ» مشکل حل می‌شود، با «کالجبل الراسخ» مشکل حل می‌شود.

یکتا با تاکید بر اینکه وقتی بچه‌ها دست به دست هم بدهند اتفاق مهم می‌افتد؛ اجتماع قلوب نظر امام مهدی (عج) را جلب می‌کند، افزود: ما در اربعین و سیل دیدیم فعالیت‌های بچه‌های لرستان را؛ بارها گفته‌ام هرکجا کار گیر می‌کرد از بچه‌های لرستان می‌خواستیم به کمک بیایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما باید از اینجا به بعد دنده عوض کنیم؛ آقا می‌فرمایند «به حکمرانی حلقه‌های میانی فکر می‌کنم»؛ یادآور شد: حکمرانی حلقه‌های میانی کار نهادها و دستگاه‌ها نیست، کار جوان هاست؛ بچه‌های جوان بیایید فکر کنید حلقه‌های میانی حکمرانی یعنی چه.

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها (ع) یادآور شد: حکمرانی حلقه‌های میانی در حاکمیت مشروعیت دارد و در ملت مقبولیت دارد و ‬ماموریت حکمرانی را قبول می‌کند.

یکتا با اشاره به اینکه پشت سر ما تجربه چهل سال انقلاب است، گفت: گره‌های کوچک و حرف و حدیث‌ها را رها کنید و دور هم جمع شوید.