قزوین - رئیس کمیته امداد اداره تاکستان گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری حامیان نیکوکار به فرزندان ایتام و محسنین بیش از یک میلیارد و ۲۶۹ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد علی محمدرضایی در تشریح کمک‌های مردمی در شهر تاکستان بیان کرد: مردم نیکوکار تاکستان طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از هفت میلیارد و ۳۸۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این رقم بیش از یک میلیارد و ۲۶۹ میلیون تومان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین اهدا شده است که این میزان را یک هزار و ۶۲۳ حامی به ۹۰ یتیم و ۸۴۸ فرزند محسنین اهدا کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان اضافه کرد: مردم نیکوکار تاکستان در این مدت برای کمک به نیازمندان در طرح‌های دیگر هم مشارکت داشته‌اند به طوری که بیش از یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان زکات، بیش از ۳۰ میلیون تومان کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی و بیش از ۱۵ میلیون تومان برای امور فرهنگی اهدا کرده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از یک میلیارد و ۳۸۳ میلیون تومان برای اطعام و افطاری، بیش از ۸۲۹ میلیون تومان برای طرح نذر و قربانی و بیش از یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان در طرح احسان حسینی مشارکت کرده‌اند.

محمدرضایی عنوان کرد: یکی از کمک‌های مستمر مردم نیکوکار به محرومان در قالب صدقه است که طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۶۳ میلیون تومان در ۱۱ هزار و ۵۷ صندوق صدقات واریز شده است.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای کمیته امداد برای امدادرسانی به نیازمندان، ایجاد مراکز نیکوکاری با مدیریت مردمی است که در ۹ مرکز نیکوکاری بیش از یک میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان تاکستان را از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* به صورت شبانه روزی اهدا کنند.