زرین دشت-  اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان « همایش اقتدار » در  زرین دشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سوم آذرماه همزمان با هفته شجره طیبه بسیج همایش «شکوه اقتدار» با حضور گسترده بسیجیان در مصلای نماز جمعه شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت برگزار شد.

این مراسم باشکوه که با استقبال بالایی از سوی بسیجیان و اجتماع بزرگ دانش آموزان و مسئولان شهرستان زرین دشت همراه شد، نمایشی به تمام معنا از اقتدار بسیج بود.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت در حاشیه این همایش به خبرنگار مهر گفت: هیچکس قادر نیست که ابعاد پدیده شگفت انگیز بسیج را تشریح کند.

سرهنگ سجاد راحت طلب اظهار داشت: بسیج هویت اخلاقی و میدان تجمیع مراتب انسانی است که لازم است چنین محیطی را به بهترین شکل ممکن بسازیم و در راه خدمات رسانی به مردم و محرومان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج کانون تعلیم و تربیت است، افزود: تربیت و ساخت شخصیت جوانان مد نظر همه رده‌های بسیج است.

فرمانده سپاه زرین دشت بر لزوم حل مشکلات محرومان جامعه تاکید کرد و گفت: بسیج بعنوان پناهگاهی مستحکم در حل مشکلات مردم گام بر می‌دارد، زیرا خود را مدیون مردم می‌داند.

راحت طلب با ذکر این موضوع که دشمن بیکار ننشسته و از هر ترفندی برای ضربه زدن به دین و انقلاب ما استفاده می‌کند، تصریح کرد: دشمن از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام و همچنین ایجاد انشقاق و اختلاف بین امت و ولایت استفاده می‌کند.

او ادامه داد: توطئه‌ها، فتنه‌ها، تحریم‌ها، ترفندها، عملیات روانی و رسانه‌ای و مساله سازی در شرایط مختلف از استراتژی دشمن علیه ملت ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت بیان داشت: دشمن در تلاش است با ظاهر سازی و فریب بر قلب‌ها تصرف پیدا کند، اما نمی‌داند که بسیج بعنوان ستون انقلاب در تقابل با دشمنان است.

به گفته این مقام مسئول پایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان سرپنجه‌های بسیج دارای توانایی و پتانسیل‌های عظیم و ظرفیت‌های بالقوه در جهت حل مسائل و رفع مشکلات مردم، محرومیت زدایی، فقز زدایی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توسعه و ترویج باور و تفکر بسیجی با هدف بصیرت افزایی و روشنگری سیاسی و دشمن شناسی تاکید کرد و گفت: امروز بسیج در حال تغییر موازنه قدرت است و با در هم شکستن مستکبران و احیا اسلام قله‌های بزرگ را با علمداری فرزند حضرت زهرا (س) و رهبر معظم انقلاب فتح خواهد کرد.

در ادامه این همایش نماینده مردم داراب و زرین دشت نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، به بسیجیان خدا قوت گفت و اظهار داشت: امروز با تفکر بسیجی و انقلابی ۲۰ درصد از تحریم‌ها به کشورمان اثر گذار بوده است.

محمد جواد عسکری با بیان اینکه ۸۰ درصد از مشکلات کشور به واسطه سوءمدیریت بوده است، خاطرنشان کرد: باید با تفکر ناب بسیجی و رویکردی جهادی و انقلابی در راستای معیشت و اشتغال مردم تلاش کرد.

وی افزود: امیدواریم که به برکت خون‌پاک شهدایی که در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بر زمین ریخته شد، این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی لازمه رسیدن به این مهم را همدلی، هماهنگی و همکاری همه مردم در رسیدن به حکومت اسلامی حضرت ولی عصر ارواحنا فدا دانست.

در پایان بخش این مراسم امام جمعه زرین دشت نیزدر سخنانی به خبرنگار مهر گفت: بسیج در حقیقت فهم درست از اتحاد توحیدی مسلمانان جهان در مبارزه با استکبار جهانی و زورگویی ظالمان تاریخ از حق انسانیت انسان در آزادی و ظلم ستیزی است.

حجت الاسلام غلامرضا دروند پور بیان کرد: بسیج تبلور همبستگی جهانی است که فارغ از نژاد و قومیت و رنگ و پوست و حتی مذهب، است.

خطیب جمعه زرین دشت افزود: عصاره بسیج و بسیجی را سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در شهادت خویش با آمریکا به منصه ظهور رساند و راه روشن را در جاده‌ای که به کربلای حسینی ختم می‌شود، نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این همایش از ۲۳ نفر از بسیجیان فعال حوزه‌های مختلف دانش آموزی، ادارات و اقشار با اهدای لوح یادبود و هدایایی تجلیل شد.