قائمشهر- فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تشکیل قرارگاه تنظیم بازار گفت: با شناسایی گلوگاه ها و نظارت بر بازار، دست واسطه ها را قطع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی ظهر چهارشنبه در نمایش اقتدار بسیجیان در شهرستان قائم شهر ضمن تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه مکتب بسیج و شهید سلیمانی عاشورایی است، افزود: کسی که داعیه دار مکتب و تفکر بسیجی و شهید سلیمانی است باید در عمل و رفتار ولایتمدار باشد.

وی با اظهار اینکه دنیای اسلام امنیت را مدیون حاج قاسم است، ولایت پذیری محض را از ویژگی‌های شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: مسئولان باید از مکتب حاج قاسم درس بگیرند و برخی‌ها با آنکه ادعای ولایت دارند ولی در عمل آن را نشان نمی‌دهند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری صرف لباس بسیجی پوشیدن نیست، مکتب و روحیه بسیجی را خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: هر مسئولی در هر جایگاه و پست باید مردم را به انقلاب امیدوار کنند.

سردار مسلمی حضور به هنگام و عمل در میدان را از ویژگی‌های بسیجی یاد کرد و گفت: کار برای مردم وقت و زمان ندارد و خدمت به مردم بزرگترین کار در انقلاب است.

فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه بسیجی در هرمیدانی که وارد شد، تهدید را به فرصت تبدیل کرده است، اگر در عمل و رفتار فرهنگ بسیجی را نهادینه کنیم دشمن نمی‌تواند به انقلاب لطمه بزند.

وی یکی از مأموریت‌های بسیج را امیدآفرینی و ایجاد اعتماد در بین جامعه دانست و گفت: دشمن تمام تلاش خود را در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی به کار بسته تا مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

سردار مسلمی همچنین از تشکیل قرارگاه تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: بسیج مأموریت دارد برای ثبات بازار، با شناسایی گلوگاه‌ها دست واسطه‌ها را قطع کند.