تبریز- سرمربی تیم فوتبال پدیده با انتقاد از عملکرد داور دیدار تیمش برابر تراکتور گفت: داور امروز قضاوت محکم و خوبی نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر میثاقیان عصر امروز چهارشنبه بعداز شکست تیمش برابر تراکتور در تبریز به خبرنگاران گفت: بازیکنانم جنگنده و پرتلاش بودند و می‌توانستیم از تبریز دست پر برویم.

وی با بیان اینکه بهتر از تراکتور بازی کردیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم، گفت: ما باختیم و مقصر شکست من هستم، ولی به تراکتور و هواداران خوب این تیم تبریک می‌گویم.

میثاقیان با اشاره به اینکه در چند صحنه به خصوص در صحنه‌ای که گل خوردیم داور اشتباهاتی داشت، ادامه داد: در این صحنه بازیکن تراکتور باید توپ را بیرون می‌زد.

سرمربی پدیده با اشاره به اینکه ما مشکلات زیادی داریم و این مشکلات هر روز ادامه دارد، گفت: ترکیب خوب و محکمی داریم و همه بازیکنان جنگنده هستند.

وی در خصوص مشکلات تیمش افزود: شک ندارم مالک باشگاه به دنبال این است که مشکلات را بین هیأت فوتبال و باشگاه را برطرف کند تا شرایط ما روز به روز بهتر شود.

وی در خصوص ورزشگاه تبریز نیز ادامه داد: این زمین استاندارد نیست و رختکن‌ها به فاصله دو متر از هم ساخته شده، یک تنشی در بازی است و می‌آیند در راهرو برخوردی می‌شود که بازیکن تراکتور بازیکن ما را خیلی بد زد و تنبیه کرد. با این سن چنین چیزی را کم دیده‌ام.

وی افزود: پس از این اتفاق، تنشی در رختکن ما به وجود آمد که با این تجربه، به سختی توانستم جو را آرام کنم. باشگاه تراکتور باید با این بازیکن برخورد کند.