گرمی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی شهدا را پرچمدار دفاع از ارزش‌های اسلام عنوان کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون رشادت رزمندگان و خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید بهاری صبح پنجشنبه در یادواره شهدای محله سرچشمه گرمی، با اشاره به فداکاری‌های بزرگ سردار کوچک شهید مرحمت بالازاده گفت: شهید والامقام مرحمت بالازاده نوجوان رزمنده و قهرمانی بود که نامش همچون ستاره‌ای درخشان بر تارک تاریخ دفاع مقدس استان می‌درخشد.

وی خاطرنشان کرد: عزت، آسایش، امنیت و پیروزی و تمامی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

رئیس تبلیغات اسلامی گرمی ادامه داد: شهدا پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و دیدار و ارتباط با خانواده آنان موجب عزت و پالایش روح انسان و ارج نهادن به مقام شهدا است.

وی افزود: شهید مصداق عینی شهادت است که با انتخاب آگاهانه و در کمال خلوص، هستی خود را یکجا به آفریدگار جهان تقدیم می‌کند و به سرچشمه بقا و حیات می‌پیوندد.

حجت الاسلام بهاری خاطرنشان کرد: هفته بسیج، طلیعه جاودانه غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های آنان جاودانه شد.