اراک- سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری استان مرکزی گفت: این معاونت به دنبال تسهیل گری و تقویت سمن‌های استان در راستای وظایف مندرج در اساسنامه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند صبح پنجشنبه در جلسه بررسی راهکارهای تسهیل ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش و تعامل سمن‌های خیریه استان با اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان مرکزی با اشاره به عدم ارتباط و هماهنگی مؤسسات خیریه استان مرکزی با دستگاه‌های متولی، اظهار کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان مرکزی به دنبال تسهیل گری و تقویت سمن‌های استان در راستای وظایف مندرج در اساسنامه آنهاست تا بتوان با مشارکت تمامی سازمانهای مردم نهاد و تقویت نقش مشارکت مردمی در رفع مشکلات و نواقص موجود در استان مرکزی گام بلندی در پیشرفت استان داشته باشیم.

وی گفت: یکی از مشکلات موجود مؤسسات خیریه در عدم تمرکزبخشی و خدمات به مراجعین، عدم اطلاع از زیر پوشش بودن در سازمانهای خدمات رسان دولتی مانند کمیته امداد امام و بهزیستی استان مرکزی است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: با مساعدت و همکاری ادارات کل استان در این خصوص راهکارهای مناسب آن بررسی شد و مؤسسات می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را در این خصوص اخذ کنند.

خیرمند گفت: در راستای تمرکز بخشی اقدامات و ارائه خدمات به گروه‌های هدف نیز مقرر شد هماهنگی لازم با مؤسسات خیره استان در تمرکز بخشی اقدامات صورت پذیرد.