زنجان-فرزند شهید بدرالدین گفت: مقاومت حق مشروع هر ملتی است و این راه ادامه دارد.‬

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا بدرالدین شامگاه پنجشنبه در اولین همایش بین‌المللی شهید بدرالدین که به همت جبهه جهانی شباب المقاومت در زنجان برگزار شد، گفت: امام روح الله موسوی خمینی، مردی که انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد و رؤیای انبیای الهی را محقق ساخت و به رهبر انقلاب اسلامی ایران آیت الله سیدعلی خامنه ای، سید حسن نصرالله و شهدای محور مقاومت سلام می‌فرستم.

وی اظهار کرد: مرگ سه بار به سراغ شهید بدرالدین آمد اما موفق نشد اول زمانی که خود شهید اراده رفتن کرد عبارت جاویدانش را نوشت «هرگز از سوریه باز نخواهم گشت مگر آنکه شهید باشم یا پرچم پیروزی بر دوشم باشد» و با پیروزی و شهادت بازگشت.

فرزند شهید بدرالدین گفت: ‬مقاومت حق مشروع هر ملتی است که زمین‌هایش اشغال شده است، پس مقاومت ادامه دارد.‬

زهرا بدرالدین از جبهه شباب المقاومه و هییت ثارالله برای برگزاری این مراسم باشکوه تشکر کرد و ابراز داشت: هنگامی که انسان شهید می‌شود حیات را به دیگران می‌بخشد، اگر چه خودش غایب می‌شود، اما به اندازه یک امت حضوری دوباره پیدا می‌کند.

وی ابراز داشت: همانند پدرم، که سربازی بود در خط ولایت، فرمانده‌ای که هرگز پرچم از دستش نیفتاد، از لبنان تا سوریه تا یمن تا فلسطین و عراق، کسی که قسم خورد «والله دوباره حضرت زینب اسیر نخواهد شد.

فرزند شهید بدرالدین به نقل قولی از سید حسن نصرالله اشاره کرد و افزود: سد مصطفی بدرالدین فرمانده آزاد سازی زمین شهید بدرالدین بود، فرمانده پس گرفتن اسرا به شکلی آبرومندانه بود، فرمانده منحل کردن شبکه‌های مزدوران و تکفیری‌ها بود.

زهرا بدرالدین تصریح کرد: سید مصطفی بدرالدین فرمانده دفاع از وجود و کرامت و جبهه مقاومت، ذوالفقار فرزند علی بود، و عباس زینب بود، هیچگاه پرچمش شکست نخورد.

در این مراسم، تندیس  همایش بین‌المللی شهید بدرالدین، توسط حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همسر و فرزند این شهید (فاطمه حرب و علی بدرالدین) و پیراهن سید مصطفی بدرالدین نیز از سوی علی بدرالدین به امام جمعه زنجان اهدا شد.