رباط کریم- امام جمعه رباط کریم با انتقاد از شیوه سفر وزیر کشور به این شهرستان گفت: از وزیر انتظار داشتیم مشکلات کل شهرستان را مورد بررسی قرار دهند چرا که این منطقه کلا زیرساخت مناسبی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رباط کریم ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: احداث ایستگاه مترو در «بازارک» و «حکیم آباد» از مطالبات بحق مردم محروم رباط کریم است.

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: مسئولان پاسخ بدهند که آن همه وعده‌هایی که دادند چه زمانی جامه عمل به آنها پوشانده خواهد شد.

وی با انتقاد از سفر اخیر وزیر کشور به منطقه گفت: توقع از وزیر کشور توجه به کل شهرستان بود که باعث گلایه و انتقاد مردم نشود.

ترابی بیان داشت: چرا بعد از ۵ سال به پدیده شوم حقوق‌های نجومی خاتمه داده نشده و این فساد ریشه کن نشده است است موضوع زیبنده نظام اسلامی نیست در حالی که مردم با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند عده‌ای از قبل بیت المال به درآمدهای خودشان برسند و به ریش همه بخندند.

خطیب جمعه رباط کریم عنوان داشت: انتظار از وزیر محترم کشور در اولین سفرش به منطقه، بررسی مشکلات کل شهرستان بود، شهرستان رباط کریم چه مرکز شهرستان چه شهر جدید پرند و چه نصیر شهر مشکلات فراوانی دارند زیر ساخت‌ها در تمام شهرستان آماده نیست.