گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید بپذیریم دوره فعلی زمان صلح نیست، گفت: باید بررسی شود آیا در این دوره آرایش خوب جنگی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری عصر جمعه در جلسه شورای اداری استان، با بیان اینکه رضایتمندی مردم یکی از مسایل دارای اهمیت نظام است، اظهار کرد: برای رضایتمندی مردم با الهام از روش و سلوک رییس جمهور باید روش انقلابی را مدیران سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که بپذیریم دوره فعلی زمان صلح نیست، افزود: باید بررسی شود آیا در این دوره آرایش خوب جنگی انجام شده است.

منتظری با اعلام این مطلب که نمی‌توان با وجود خطر دشمن به خواب رفت، اضافه کرد: جهادی یعنی با تمام ظرفیت کار کردن نه با بخشی از ظرفیت.

به گفته سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، امروز گرگ‌های متعددی در کمین ما هستند لذا باید با تمام قوا حرکت کنیم.

وی با بیان این مطلب که در استان شاهد تلاش ارزشمندی تحت عنوان موسسه اعتباری کاسپین بودیم، افزود: این تجربه خوب استانی گستره ملی هم یافت اما متاسفانه تداوم آن با مشکل مواجه شد.

وی ضمن یادآوری این نکته که تبدیل این موسسه به بانک قرض الحسنه مورد قبول دوستان واقع نشد، افزود: با وجود اینکه ما تمام وقتمان را برای اشتغال یک نفر صرف می‌کنیم، متاسفانه بسیاری از فرصت‌های شغلی در بحث موسسه کاسپین از بین رفت.

منتظری به انجام کار با رویکرد بسیجی وار تاکید کرد و گفت: اگر در راه خدا جهاد کنیم خداوند پاداش عمل خیر را می‌دهد و بهشت را جایگاه این افراد می‌کند بر این اساس هر عمل خیر و کمک به هم نوعان هم بی جواب نخواهد ماند.