قزوین- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد تسهیلات در صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ امیرعلی حسینیانی در آئین افتتاحیه صندوق‌های قرض‌الحسنه و تعاونی‌های اشتغال بسیج که صبح امروز در روستای آقابابا برگزار شد اظهار کرد: امسال در مطلع هفته بسیج در ۲۹ آبان ماه با گردهمایی رزمایش اقتدار خدمت توسط گروه‌های جهادی هفته بسیج در قزوین آغاز شد و روزهای پایانی این هفته با شکوه، میزبان جهادگران کارآفرین در عرصه اقتصادی هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ابراز کرد: آنچه امروز موفق شده‌ایم تشکیل دهیم و افتتاح می‌کنیم با حمایت دستگاه‌های استانی و بانک‌های عامل و قرض‌الحسنه‌ها انجام شده و این وحدت یک خروجی چشم گیر داشته است.

وی مطرح کرد: دستاورد ما امروز تشکیل بیش از ۳۸۰ صندوق قرض‌الحسنه است که یک هزار و ۴۹۹ گروه در دل آن سازمان دهی شده و بیش از ۱۹ هزار عضو در آن فعالیت می‌کنند.

این مسئول اذعان کرد: بیش از ۱۸ میلیارد تسهیلات در این صندوق‌ها برای شکل‌گیری صنایع تبدیلی، صنایع دستی و فعالیت‌های کشاورزی و آنچه روستاییان نیاز دارند پرداخت شده است.

حسینیانی گفت: با فعالیت تجمعی روستاییان موفق شده آمد این صندوق‌ها را شکل بدهند و برای ادامه صندوق‌ها با تعاون استان هماهنگی به عمل آمده و امروز ۲۳ تعاونی در سطح روستاها شکل گرفته و این روند با حمایت‌های فرمانده سپاه صاحب الامر و توجه و دقت ایشان در موضوع محرومیت زدایی رقم خورده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خاطرنشان کرد: به منظور عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنیم و عهد بسته‌ایم که با قول و عمل خود بذر امید در جامعه بکاریم و آینده روشن را رقم بزنیم.