شیراز- به مناسبت هفته بسیج، نخستین جشنواره ایروبیک ژیمناستیک استان فارس به صورت مجازی برگزار شد.

سعیدرضا کیخا رئیس هیأت ژیمناستیک استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برپایی این جشنواره اظهار داشت: جشنواره ایروبیک ژیمناستیک استان فارس به مناسبت هفته بسیج در دو بخش پسران و دختران با شرکت ورزشکارانی از شهرستان‌های گراش، کازرون، داراب، فسا، جهرم، ارسنجان و شیراز به صورت مجازی برگزار شد و تیم‌های برتر پس از ارزیابی داوران مشخص شدند.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان افزود: در این جشنواره ۱۸ تیم و ۷۷ ورزشکار مشارکت داشتند و فیلم‌های خود را تا ۳۰ آبان ماه ارسال کردند. خانم‌ها ماریا قرچه، لیلی فیلی و سمیرا غفاری کار قضاوت و داوری عملکرد ورزشکاران را برعهده داشتند.

کیخا در خصوص نتایج این جشنواره نیز بیان داشت: پس از ارزیابی فیلم‌ها در مجموع هر دو بخش دختران و پسران تیم دانشگاه شیراز عنوان نخست جشنواره را از آن خود کرد و تیم‌های داراب (الف)، فسا، ارسنجان، کازرون (تیم ۶ نفره) و تیم دختران آکادمی شهید حمزه شیراز در جایگاه دوم قرار گرفتند. همچنین تیم‌های کازرون (تیم ۷ نفره)، داراب (ب)، گراش، جهرم (تیم‌های ۴، ۵ و ۶ نفره)، تیم پسران آکادمی شهیدحمزه، باشگاه ایرانا (داراب) و باشگاه صبا شیراز سوم شدند.

وی به برگزاری کارگاه آموزشی جشنواره‌های ایروبیک ژیمناستیک استان اشاره نمود و بیان کرد: ماه گذشته به منظور برگزاری این جشنواره کارگاه آموزشی برای مربیان استان برگزار کردیم و جدیدترین قوانین ایروبیک ژیمناستیک آموزش داده شد و کارگاه بعدی نیز در ماه جاری به منظور برپایی جشنواره دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.