ساری- مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: طی سال جاری ۴۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال هزار و ۶۰۰ توانخواه تحت پوشش پرداخت شده است.

فرزاد گوهردهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اشتغال هزار و ۶۰۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی تسهیل گری شده است، افزود: برخی از افراد طبق اعلام نیاز کارفرمایان به کارگاه‌ها برای اشتغال معرفی شدند.

وی ادامه داد: بیش از ۴۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال طی سال جاری در استان پرداخت شده است.

وی درباره مشاوره‌های بهزیستی به جامعه هدف گفت: علاوه بر مراکز تحت پوشش و دارای مجوز، دو مرکز نیز به صورت تلفنی به جامعه هدف و مردم مشاوره خواهند داد.

گوهردهی با اشاره به مسابقات رالی خانوادگی در استان گفت: این مسابقه با همکاری انجمن اتومبیلرانی برای جانبازان و معلولان برگزار شد و برپایی چنین مسابقاتی در ایجاد شور و شعف بین جامعه هدف تأثیر بسزایی دارد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه در استان بیش از ۶۲ هزار مددجوی توانخواه تحت پوشش بهزیستی هستند، گفت: یکسری از افراد از خدمات مستمر و برخی نیز از خدمات غیرمستمر بهره می‌برند.

وی تصریح کرد: ۱۱۲ مرکز توانبخشی در استان تحت پوشش هستند که بیش از پنج هزار و ۷۰۰ نفر از جامعه هدف از خدمات آن بهره می‌برند و ماهانه ۷۴ میلیارد ریال یارانه به این مراکز پرداخته می‌شود.

گوهردهی توانمندسازی جامعه هدف را از جمله کارهای در دست اقدام ذکر کرد.