ری- فرماندار ویژه ری با اشاره به وضعیت مطلوب واکسیناسیون در این شهرستان گفت: ۹۲ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال شهر ری واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی صبح سه شنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون در کاهش چرخه تکثیر و انتقال ویروس کرونا اظهار داشت: با آغاز به کار مدارس از ابتدای آذرماه یکی دیگر از مباحثی که می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد موضوع رعایت پروتکل‌های ابلاغی و تهویه مناسب کلاس‌های درس است.

وی با اشاره به اینکه عوامل شبکه بهداشت و آموزش و پرورش می‌بایست نسبت به پایش وضعیت کلاس‌های درس موجود و رفع کاستی‌ها به صورت مستمر اقدام کنند گفت: نکته مهم در این بحث رعایت دستورالعمل‌های اعلامی ستاد ملی کرونا در خصوص شرایط مناسب مدارس و وضعیت جمعیت، زمان، تهویه و دیگر موارد موجود در کلاس‌های درسی می‌باشد.

فرماندار ویژه ری عنوان داشت: خوشبختانه با تلاش‌های مستمر تمامی عوامل و دستگاه‌های مربوطه آمار واکسیناسیون در سطح شهرستان ری عدد مناسبی می‌باشد.

معاون استاندار تهران بیان داشت: بر اساس آمار تا پایان روز یکشنبه هفتم آذرماه، ۹۲ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال مشتمل بر یک میلیون و ۳۳۴ هزار نفر در این شهرستان واکسن دریافت کرده‌اند.

توکلی کجانی اظهار داشت: در بحث واکسیناسیون دانش آموزی نیز ۹۳.۸ درصد از جامعه هدف واکسن را دریافت کرده‌اند، همچنین عدد مربوط به واکسیناسیون اتباع در سطح شهرستان نیز ۱۹۱ هزار نفر است.