زنجان- مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان گفت: جشنواره گوهر فاطمی به منظور تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقیه نصیری گفت: جشنواره گوهر فاطمی با هدف تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در رده‌های مختلف سپاه استان زنجان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این جشنواره به منظور ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعدادها و توانایی آحاد جامعه مخاطب اعم از زنان و مردان که در حوزه عفاف و حجاب به شکل کاربردی و میدانی فعالیت می‌کنند، اجرا می‌شود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان هدف از برگزاری این جشنواره را تبلیغ، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب بر ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، ملی و انقلابی برشمرد و گفت: کارکنان پایور، همسران، فرزندان و سربازان و بسیجیان فعال استان می‌توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند.

نصیری با اشاره به اینکه عناوین آثار شامل عکس، فیلم کوتاه، شعر، نقاشی، دل نوشته، سرود، تئاتر، موشن گرافی و طراحی گرافیک (استیکر، اینفوگرافی، طراحی پوستر) می‌باشد، خاطرنشان کرد: محورهای آثار تولیدی می‌تواند در یکی از زمینه‌های عفاف و حجاب در ۴ محور دانش و پژوهش، جهاد و ایثارگری، خلاقیت و نوآوری و فرهنگ و هنر باشد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ١٠ دی ماه سال جاری در پیام رسان ایتا و روبیکا به آدرس @gohare_fatemi و یا به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، سه راه امجدیه طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ارسال کنند.