گراش- فرماندار گراش گفت: برای تسریع در خدمت رسانی و فراهم کردن بستر توسعه، تجمیع آبادی‌های نزدیک به هم، با تعداد خانوار کم امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید غلام‌پور یکشنبه شب در دیدار با اهالی آبادی‌های اسماعیل آباد و دشت رحمانی از توابع بخش مرکزی و ارد مسائل و مشکلات آنان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این بازدید که بخشداران بخش مرکزی و ارد، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند، اهالی آبادی درخواست تشکیل روستا و خدمات رسانی در حوزه برق، آب و راه را مطرح کردند.

فرماندار گراش در این دیدار افزایش و تمرکز در خدمات رسانی و کاهش هزینه‌ها را از اهداف تجمیع آبادی‌ها و تشکیل روستاها عنوان کرد و اظهار داشت: برای تسریع در خدمت رسانی و فراهم کردن بستر توسعه، تجمیع آبادی‌های نزدیک به هم و پراکنده، با تعداد خانوار کم امری ضروری است.

وی با بیان اینکه دولت بستر خدمات رسانی به روستاها را فراهم کرده است، افزود: ارائه خدمات و توسعه در روستاها مستلزم همکاری و مشارکت روستانشینان است.

غلام‌پور حل مشکلات و درخواست‌های مردم را از اولویت دولت عنوان کرد و افزود: جلب رضایت مردم مهم‌ترین نتیجه خدمت‌گزاری صادقانه مسئولان است و خدمت‌گزاری به مردم باید عالمانه، صادقانه، مدبرانه و بدون منت باشد.