ری- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران وضع ساخت و ساز در کهریزک را نامناسب توصیف کرد و گفت: شهردار جدید باید بداند که خط قرمز ما مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا طاهری نسب پیش از ظهر سه شنبه در مراسم معارفه شهردار کهریزک طی سخنانی با اشاره به میزان بالای حاشیه نشینی در استان تهران گفت: با ساخت و ساز غیرمجاز می‌بایست، بسیار با حساسیت برخورد شود، مقابله با این ساخت و ساز جزو خطوط قرمز استانداری است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران وضع ساخت و ساز در کهریزک را نامناسب توصیف کرد و گفت: شهردار جدید باید بداند که خط قرمز ما مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است.

وی گفت: باید سعی در نزدیک تر شدن ارتباط میان مدیران و شهروندان کنیم، تا از این طریق شاهد ذخیره‌های ارزشمندی در تصمیم گیری ها باشیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران ضمن تاکید بر رسیدن به درآمد پایدار در شهرداری گفت: می‌بایست، از هزینه‌های غیرضروری بکاهیم و شناسایی گلوگاه‌های فساد باید مورد توجه خاص و ویژه باشد.

وی ضمن تاکید بر حرکت به سوی برون سپاری در مدیریت شهری و حمایت از بخش خصوصی گفت: پروژه‌های محرک توسعه و توسعه اقتصادی در شهر باید مورد توجه قرار گیرد، مجموعه مدیریت شهری باید تلاش کند تا به سمت قانون‌گرایی پیش رود.