البرز - رئیس شورای اسلامی استان البرز با بیان اینکه ساکنان روستاها توقع دارند در بهسازی معابر اقدامات موثر بیشتری از سوی بیناد مسکن انجام شود گفت: طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قره حسنلو عصر سه شنبه در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز، فرماندار، دهیاران و بخشداران و شوراهای شهرستان چهارباغ اظهار کرد: برگزاری اولین نشست تخصصی دهیاران و بخشداران با مدیرکل بنیاد مسکن را برای احصای مشکلات بافت روستایی را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: فرماندار چهارباغ بر مشکلات شهرستان اشراف کامل دارند و پیگیر مطالبات هستند و امیدواریم این شناخت و پیگیری موجب مرتفع شدن مشکلات روستاها شود.

قره حسنلو ادامه داد: طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است و باید به جد مورد توجه بنیاد مسکن استان قرار بگیرد و نگاه ویژه‌ای به آنها شود.

رئیس شورای اسلامی استان البرز گفت: با توجه به بودجه کم و محدود روستاها خواستار توجه بیشتر بنیاد مسکن استان البرز در طرح‌های مشارکتی هستیم و انتظار داریم این موضوع به شکل ویژه دیده شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های شورای استان در برگزاری این نشست متذکر شد: شورای استان با هدف کوتاه کردن مسیر بررسی مشکلات و رفع آنها پیگیر حضور مدیران کل استانی در شهرستان‌ها و در حضور فرمانداران و مسئولان شهرستان‌ها است تا بتوانیم گام‌های موثرتری را برای خدمت به شهروندان برداریم.