اردستان-فرماندار اردستان گفت: حمایت و کمکهای مردمی به کمیته امداد اردستان در سال جاری با وجود تبلیغات سوء دشمنان افزایش یافته که نشان از اعتماد مردم به این‌ نهاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا تأملی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی از طرح پرداخت سریع صدقه در کمیته امداد اردستان، اظهار داشت: در طی چند سال گذشته، اتفاقات خوبی در زمینه استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات و هوشمند سازی انجام شده است که از بین دستگاه‌های اجرایی، کمیته امداد در این امر پیشرو بوده است.

وی افزود: به لحاظ کمیت آماری قابل توجه کمیته امداد، تنوع خدمات قابل ارائه و همچنین ضرورت اجرای عدالت، استفاده از ظرفیت فناوری و هوشمند سازی ضروری و در ارائه خدمات بهتر به مردم بسیار مؤثر است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: در طی دو سال گذشته به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا، این حمایت‌ها به شکل مضاعف‌تری به جامعه بهره‌مند ارائه شد.

تأملی خاطرنشان کرد: حمایت‌ها و پرداختی‌های مردم به کمیته امداد، در راستای اهداف مختلف این نهاد همچون ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی افزایش یافته است که با وجود تبلیغات فراوان و بی‌اعتماد سازی معاندین و دشمنان، نشان از اعتماد مردم به این نهاد انقلابی دارد.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با وجود مراکز خیریه در سطح شهرستان‌ها، باز هم همچنان با حمایت خیران و مردم اقدامات مؤثری در راستای کمک به محرومان انجام می‌دهند.