کوهرنگ- فرماندار کوهرنگ از وجود ۳۵۰ کیلومتر جاده خاکی روستایی و شهری در این شهرستان خبر داد و گفت: این جاده‌ها نیازمند اصلاح هستند.

مرتضی زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان کوهرنگ دارای مناطق صعب العبور و کوهستانی بسیاری است، اظهار کرد: به دلیل نبود جاده‌های مناسب مردم این شهرستان در امر رفت و آمد با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ کیلومتر جاده خاکی روستایی و شهری در این شهرستان وجود دارد، عنوان کرد: جاده‌های روستایی و شهری در شهرستان کوهرنگ باید اصلاح شود.

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه ۵۴۰ کیلومتر راه عشایری در «کوهرنگ» وجود دارد، تصریح کرد: اصلاح ۵۴ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان در دستور کار قرار گرفت اما به دلیل عدم تخصیص بودجه پیمانکاران از اجرای پروژه‌ها انصراف زدند.

زمان‌پور تکمیل جاده چهار خط «کوهرنگ» - «فارسان» را یکی از مطالبات مردمی عنوان کرد و ادامه داد: جاده چهار خط «چلگرد» - «سودجان» طی سال‌های گذشته کلید خورد اما در عمل هیچ اقدامی انجام نگرفته است.

وی به تونل «چری» اشاره کرد و افزود: ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکار تاکنون پرداخت نشده است.

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه قرارداد پیمانکار تونل «چری» در حال اتمام است، گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در احداث تونل باید پیمانکار جدید مشخص یا با پیمانکار قبلی قرار داد بسته شود.