زنجان-جلسه انتخاب شهردار زنجان باز هم بدون نتیجه ماند و قرار شد طی روزهای آینده اعضای شورای شهر زنجان بر سرانتخاب یک گزینه اجماع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای شهر زنجان قبل از ظهر یکشنبه در جلسه رسمی و علنی شورا که برای انتخاب شهردار برگزار شده بود، گفت: در چهار ماه گذشته همه اعضا نشان دادند به حق پیگیر مطالبات هستند و نظارت جدی بر عملکرد شهرداری دارند.

منصور مرادلو با بیان اینکه در چهار ماه گذشته فعالیت شورا سعی بر این است که لایحه‌های ارسالی بررسی شود، تاکید کرد: پیگیر پروژه‌های اصلی هستیم.

وی با بیان اینکه حال پروژه سبزه‌میدان و پل برگردان در حال اجرا و پروژه پادگان نیز در حال تکمیل است، ابراز داشت: جلسه دیگری برای انتخاب شهردار با اعضای شورا و در روزهای آینده به طور رسمی و علنی برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورا می‌تواند با استفاده از ظرفیت مسئولان رده بالا، شهر را به نقطه‌ای برساند، گفت: همه نقاط شهر برخوردار از خدمات یکسان باشند.

مرادلو اظهار کرد: وحدت کلمه بین آحاد ملت، نخبگان و مسئولان مهم است و مردم باید احساس امنیت سیاسی و روانی بکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه نقض آن خواسته دشمنان نظام است، گفت: خود مسئولان نیز این کار را انجام می‌دهند.

مرادلو با بیان اینکه با وحدت و همدلی می‌توانیم به مطالبات مردم برسیم، گفت: دشمنان که فکر می‌کنند در بین مسئولان تفرقه هست، اشتباه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان با هدف مشخص در عرصه جنگ و جهاد حضور داشتند، افزود: این مردم حامی و خواستار نظام و انقلاب هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: ایران در منطقه قدرتمند است و نشان داد که ابایی از دشمن ندارد.

مرادلو با بیان اینکه مردم با رای ۹۸ درصدی نشان دادند پشتیبان نظام هستند، گفت: به هیچ‌وجه نباید خدشه‌ای بر نظام وارد شود.

جلسه انتخاب شهردار زنجان باز هم بدون نتیجه ماند و قرار شد طی روزهای آینده اعضای شورای شهر زنجان بر سرانتخاب یک گزینه اجماع کنند.

این روند در حالی هست که بعد از گذشت چهارماه از فعالیت شورای شهر دور ششم شهر زنجان، شهرداری زنجان با سرپرست اداره می شود.