سمنان- سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان از ایده و تفکر به‌عنوان مهم‌ترین ذخایر هر کشور نام برد و گفت: این مهم می‌طلبد تا بانک ایده در بسیج تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده صبح دوشنبه در نشست فرماندهان پایگاه بسیج دستگاه‌های اجرایی استان به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مهم‌ترین ذخایر هر کشور ایده‌ها و تفکرات است، ابراز داشت: امروز بیش‌ازپیش نیازمند اقدام و عمل هستیم لذا می‌بایست برای پرورش ایده و تفکرات و بیانیه گام دوم انقلاب در ابتدا سراغ حوزه و دانشگاه و سپس دستگاه‌های اجرایی رفت.

وی بابیان اینکه با توجه به نیازهای کشور می‌بایست بانک ایده در بسیج تشکیل شود، افزود: استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی یکی از راهکارهای توسعه عدالت اجتماعی در اقصی نقاط کشور است که به تحقق این آرمان کمک می‌کند.

سرپرست معاون سیاسی استانداری سمنان بابیان اینکه مطالبه گری به معنای بیان مسئله و ارائه راهکارها و روش‌های حل مشکلات است، ابراز داشت: مهم‌ترین نرم‌افزار طراحی‌شده نظام در چهل سال دوم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب است که در راه نیل به این هدف نیازمند بصیرت و آگاهی هستیم.

ریواده بابیان اینکه می‌بایست با همدلی و انسجام امور را پیش برد، تصریح کرد: سند اعتلا بر اساس بیانیه گام دوم نگاشته شده و می‌بایست تا در سلسله نشست‌های فرماندهان پایگاه‌های بسیج استان، بخش‌هایی از این سند و راهکارهای عملی تحقق آن قرائت شود.

وی بابیان اینکه اگر گفتمان خود را برای بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی نکنیم، دشمنان به‌دروغ این کار را خواهند کرد، افزود: گفتمان سازی یکی دیگر از وظایف محوری بسیج به شمار می‌رود که این امر ویژگی‌های فراوانی ازجمله توجه ویژه به توسعه فرهنگ حاج قاسم سلیمانی دارد که خوشبختانه بسیج در دوران پرافتخار فعالیت خود، همواره مزین به اخلاص و معنویت به‌عنوان دو ویژگی بارز مکتب حاج قاسم سلیمانی بوده است.