همدان- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: حدود ۱۹۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب ملایر اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فارسی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۹۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب شهرستان ملایر اختصاص یافت که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد، گفت: میانگین تخصیص اعتبارات این شهرستان از میانگین استانی با ۷۲ درصد پایین‌تر است که مدیران باید جدیت بیشتری در جذب اعتبارات داشته باشند.

وی با بیان اینکه طی دو هفته آینده مدیران شهرستان باید نسبت به پیگیری و جذب اعتبارات دستگاهی خود و رسیدن به میانگین تخصیص استانی اقدام کنند، خاطرنشان کرد: هیچ کوتاهی در جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان پذیرفته نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم حتی یک ریال از اعتبارات این شهرستان در جای دیگری هزینه شود.

فارسی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی که تخصیص اعتبارات آنها پایین‌تر از میانگین استانی است، در مهلت دو هفته‌ای نسبت به افزایش میزان تخصیص دستگاهی خود اقدام کنند، اظهار کرد: ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری و امور عشایری مصوب شد.

وی ادامه داد: از روند عملکرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در حوزه آسفالت راه‌های روستایی و مجموعه راه‌های شهرستان و تخصیص اعتبارات این حوزه گلایه‌مند هستیم.

فارسی با بیان اینکه روشنایی ۵۰ درصد معابر شهر و پیچ پیر میشان در اسرع وقت اصلاح و انجام شود، تصریح کرد: ثبت ملی هنر مرواربافی روستای داویجان و تعیین تکلیف خانه تاریخی منصوری پس از ۳۰ سال، محقق شد.